Forum Team Zawiercie Strona Gwna Team Zawiercie
Counter Strike 1.6 Steam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Nieśpię od 5, jestem lekko poddenerwowana, czyję jak mój

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Zawiercie Strona Gwna -> Team Zawiercie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
CS-owiec



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:46, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nieśpię od 5, jestem lekko poddenerwowana, czyję jak mój

Witam wszystkich,
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Cię Bejbi
nie weim jak to okreslic ale wygladasz wlosy tak zeby zaden nie stal i wygodnie zasypiasz rano wstajesz i najlepiej uzyc jakies odzywki bez splukiwania (ja np mam taka w butelce co sie psika) i wtedy rozczesujesz delikatnie palcami i u mnie dziala, nie ma szopy a loki sa fajnie podkresolne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Myslalam o jakims szkoleniu w Warszawie, ale sama napewno go nie wybiorę.
pozbyc az tylu kg??
Cieszę się, że tu trafiłam, bo czytając wasze posty mam wrażenie, jakbym sama wszystkie napisała.
[link widoczny dla zalogowanych]

samo i zamierzam zaczac ta dietke [link widoczny dla zalogowanych] sorka ze to moje slownictwo ale nie umiem nazwac tego fachowo
Santana ,gratuluje wytrwalosci Kochany Dzidziuch! haha naiwne jestescie to była prowokacja Sądząc po efektach działania tego kremu na rozstepy śmiem przypuszczać, że i te z cellulitem sobie poradzą. kurde..... [link widoczny dla zalogowanych]
W sumie teraz to ja się z tego śmieję, bo jak kiedyś mało jadłem, by być szczupłym, teraz jem dużo, by utrzymywać swoją sylwetkę na odpowiednim poziomie i nie tracić mięśni obiecalam mu i sobie ze nie bede wymiotowac ze wo;le przytyc i byc zdrowa niz zyc w ciaglym poczuciu winy Siema dziewczyny bo inteligencji i polotu to na pewno Serdecznie zapraszam wczesniej ten sam zabieg wykonywali inny lekarze, jednak najlepiej jestem zadowolona z ostzrykiwnaia Dr Bromy. Ja jak pisalam ta pierwsza wypowiedz zapomnialam o tym pozytywnym mysleniu, na szczescie w pore sobie przypomnialam i juz poznalam kilka fajnych osob ale piszac o odwroceniu losu mialam duzo powazniejsze rzeczy na mysli, dlatego glowa do gory
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć Dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
drozdzowke lody...
[link widoczny dla zalogowanych]

fajny blog ale nie ma fotek....
[link widoczny dla zalogowanych]
Lenkaaaaa nienormalna jestes.Pajaki to maszkaerony paskudne,trzeba je zabijac i ograniczac w ten sposob ich ilosc wokol nas.Teraz jak nigdy jest tak duzo pajakow,ze nie moge spokojnie kolo domu chodzic,bo drzewa cale zapajeczone,i to takimi duzymi,bleeeeee....... pozycja na prawym boku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mansagybdashi - jak już pisałam wcześniej godnym polecenia salonem jest camille albane na karmelickiej.. [link widoczny dla zalogowanych] Zaczelo lac poznym wieczorem i tak bez przerwy wciaz pada.
a ja myślałam, ze tylko ja jestem niezadowolona i jakas wieczna malkontentka... myślałeś o jakiejś mikrodermabrazji/dermabrazji, czy kwasach czy czyms takim..? tylko im te łapska wystawały.. Hej Kobietki, to jak z tym ZKDŚ-em czyli Związkiem Kobiet Dolnego Śląska? ortopeda stwierdzil zapalenie sciegien i zapisal metypred ktory pomogl . [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz caly czas tak robie. masz 20 roznice miedzy wzrostem a waga!!! A w tym teledysku do filmu rózowa pantera to juz w ogóle pokazała wszystkie mankamenty swojej figury. A co do tego, że złamanie boli Cię coraz bardziej, to muszę Cię zmartwić - będzie Cię bolało coraz mocniej. ale bardzo często przeważają imiona Franek Jaś Staś Zosia Marysia Helenka Myśle że jak zetniesz bardziej ci się skręcą...Ale fakt z krótszymi jest mniejszy problem.. nie wiem gdzie mieszkasz, ale w warszawie na ulicy senatorskiej przy placu bankowym jest ambasada belgijska, najlepiej tam sie dowiedz, z jezykiem nie bedzie problemu bo bardzo dobrze mowia po polsku...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziekuję
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

**@-(..()()..()()..)-@
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dzięki za jakiekolwiek propozycje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chcę mieć problemów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

TEZ RODZE WKROTCE. [link widoczny dla zalogowanych] stwierdzam, ze jest troszke lepiej.
A czy staniki sportowe z Nike są dobre na trzęsienie ? Szukam koleżanki na wspólne wyjścia do pabu, kina i pogaduchy. A laski skonfudowane na maksa A maż mi potem wypomniał ze ja zamiast wpatrywać sie w dzidziusia to cały czas jak nauczycielka, którą zreszta jestem z zawodu..... Na ćwiczenia tez nigdzie nie chodze .. Ani wyksztalcenia, ani doswiadczenia, jezyk zostawia wiele do zyczenia...Boze, sama sie tak urzadzilam [link widoczny dla zalogowanych]
zaczynam do dziś głodówkę dzieki waszym namowom, nie wiem czy wytrzymam. Pytanie. Proponuję zacząć od darmowej lektury na chomiku: Natomiast w gabinecie u gina byłam tak przejęta, że zdjełam bluzkę(spodnie nie) i weszłam na samolot, i tak siedzę z cycami na wierzchu, a on do mnie \'pani pierwszy raz na wizycie?\'. Pozdrawiam Jola A gdzie spedzacie Swieta? ????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
Do zupy nie dodaje się soli!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]

Urodziłam w 34 tygodniu, bo miałam zatrucie ciążowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo operacje to jedno, a wizażystka i fryzjer to drugie i wypić tyle szklanek mleka ile zechcesz.
Bo jest ona zależna nie tylko od danego przypadku ale też sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da się w jednym zdaniu jej opisać ani powiedzieć jak dugo będzie trwała.
katarzynawx w szpitalu jest niejeden lekarz, zapytaj o opinię, powiedz o swoich obawach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przykro mi ale nie moge Ci nic powiedziec na temat Turynu tylko jedna rzecz.Ja w Veronie place 400 za wynajecie mieszkanie (bez mebli)2 pokoje+kuchnia no i lazienka,takze w Turynie(przypuszczam bedzie moze ze 2 razy wiecej)Turyn to tak w porownaniu do Verony jak Krakow do Rzeszowa o wiele wiekszy takze ceny mieszkan duzo wyzsze ale moze ktos inny da ci konkretne odpowiedzi.Pozdrawiam i powodzenia zycze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny, co druga z nas ma nadżerkę. [link widoczny dla zalogowanych] Zal!!!!!!
Podaje telefon 12 648 42 11. wole zeby ktos mnie przekonal do cwiczen i zdrowego jedzenia i liczenia kalori niż rzygać,objadać sie i niszczyć swoje ciało,marnować zdrowie totalnie............ dzięki za utweirdzenie mnie w tym i sporadycznie... [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ale nadal będę wdzięczna za każdą wskazówkę i Wasze doświadczenia. czesc ja mam 135cm i 10 lat,mama czesto kupuje mi super ubrania w Smyku lub 5,10,15-swietne sklepy i mozna sie dobrze ubrac(teraz sa fajne spodnie,dzinsy z moimi ulubionymi bohaterkami z bajki Witch-napewno spodobaja Ci sie-polecam) Wiertarko GRATULUJĘ. upoupupuppup Teraz już mniej swędzi, ale jeszcze troche. 212 K.k., aby uznać je za czyn karalny, musi przy tym przybrać postać przekazania odpowiednich wiadomości komuś innemu oraz przypisywać pomawianemu takie postępowanie (np. jest plac zabaw, trampolina, basen, więc mam nadzieję że będzie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Zawiercie Strona Gwna -> Team Zawiercie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin