Forum Team Zawiercie Strona Gwna Team Zawiercie
Counter Strike 1.6 Steam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Potem to już była istna porażka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Zawiercie Strona Gwna -> Team Zawiercie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
CS-owiec



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 10:46, 04 Kwi 2014    Temat postu: Potem to już była istna porażka.

- ciągle szukam nowych wydarzeń w życiu by stwierdzić, że to moment w którym przestanę (czas przyszły)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] owa_pidzama_damska_primark_12_14_ang.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-der TestDaf mit dem Ergebnis 2x4+2x5 bądź lepiej, [link widoczny dla zalogowanych] Przecież nie pojadę do hurtowni i nie nakupię nowych ubrań.
Znaczy że mam jakaś chorobę a nie chce w takim wieku być już poszkodowany W pracy jak robię choć dźwigam to nic się nie dzieje a synka jak noszę to po trzech miuntach drętwieje ręka. Zależy jaki kwas wstrzykiwałaś, ale nawet ten tylko do nawilżania powinien trzymać nie krócej niż 4 miesiące. troche sie pogoda popsula na weekend, co? madziaaaaaaaaaaaaa idz sie lecz! Hej! [link widoczny dla zalogowanych]
Pragnienie. pol poakowania twarozku wiejskiego lub kilka plasterkow wedliny maryna oj maryna -nadal nie rozumiem czemu masz przepisany bromergon,skoro Twoja PRL jest tak niska....hhmmmm... Cześć no ale są dwie to zgodziłam się na tą jego Kasię dla chłopców mieliśmy wybrane Alek i Damian. ale gdybym to zrobiła kilka lat temu to może teraz byłabym szczęśliwą mamą zamiast wylewać łzy za straconymi ciążami!!!! mam problem również z jedzeniem ostatnio , nie usiedzą nawet przy posiłku ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam

To smutne jest, że za każdym razem mówisz takie rzeczy o swojej żonie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zgadzam sie z toba jsesli chodzi budzet i lekkie podejscie arabow do kasy, zalezy kogo i gdzie mieszka, ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja znam kilka Zuzek i one chcą aby do nich ciągle mówić Zuziu, nawet przedstawiają się że \jestem Zuzia\, a kobieta ma dwadzieścia parę lat jedna z drugą Śmieszne nieprawdaż? [link widoczny dla zalogowanych] 5.
Jestem w 22 tygodniu ciąży i lekarz przepisał mi Gynalgin. Kilka lat temu poznalam chlopaka, Wlocha,postanowilismy ze soba zamieszkac i tak tu przyjechalam.Mam 25 lat.Nie zaluje swojej decyzji, bo jestem z osoba ,z ktora chce dzielic swoje zycie.Oczywiscie tesknie za domem,za znajomymi i ogolnie za swoim krajem,ale przyjezdzam do POlski 3 razy w roku,wiec jest ok. widze dziewczyny w wiosennych nastrojach az milo ja tez poszlam dzis na male zakupy poprawic se nastroj i wiecie co pomyslalam sa duzo wieksze hipopotamy od nas a nam to kiedys w koncu minie a im tak zostanie pozdrowionka wiosenne Wyszliśmy z domu, bo chwilami była taka niezręczna cisza... Do belzebub666: [link widoczny dla zalogowanych]
A kto ci kaze czytac? Ból dopada mnie w nocy, najczęściej nad ranem. okamyk co do ubran i uczenia sie musze przyznac Ci racje sama mam z tym problem i mialam nauczanie indywidualne przez 2 lata, ale jezeli chodzi o bol to az takiego nie ma. pewnie czasem czujesz ze nie zaslugujesz na to by jakis facet zwrocil na ciebie uwage bo jestes za gruba. jest też w rzeczywistości bardzo ładna (nie wyglada tak staro jk wychodzi na zdjeciach-bardzo ładna i dziewczeca Jest bardzo konkretny a przy okazji sympatyczny. Poza tym od dziecka lubię majstrować w paznokciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Haneczko, mieszkam ok 50km od Lublina.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co zamierzacie po 7 dniach? jak tam dzisiaj samopoczucie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat

Zawsze jest tak, że to co nieosiągalne dla przeciętnej osoby- odstrasza. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ,2.html?f=46412&w=58741174&a=58827325
Też jestem jego fanką Peter Salett - Heart of Mine Meble ma chabrowe z kompletem wypoczynkowym razem a dodatki , czyli jakies wazoniki, serwetki, poduszki ma w tych dwoch barwach Wygląda to przeslicznie i wcale nie jest monotonnie. Jestem w ciaży i mam bardzo wielki prblem z dretwiejącymi rękami. Czy ktoś obcinał się salonie fryzjerskim na Kilińskiego w Sosnowcu. [link widoczny dla zalogowanych]
Tam włosy ma KAŻDY i jest to naormalne, natomist włosy na piersiach u kobiet normalne nie są. gratulacje, ale Wam (pozytywnie) zazroszczę. biordra 106 cm Jagoda Posłuchaj mojej rady.Olej gościa który leci tylko na ładne szmatki i buzię;/Co warty jest chłopak który rzuca Cię dla innej tylko dlatego ,że ona została miss szkoły? Nie zgadzam sie,ze cialo flaczeje na glodowce bo ja nie mialam masazy anio z sauny nie korzystalam ( nie kazdy moze z tego korzystac) i bylo super.Nie uwazam zeby glodowka miala sie wiazac z tak ogromnymi kosztami jak ktos tu proponuje i reklamuje.Kilka dni zrobcie sobie w warunkach domowych za DARMO Można było go oglądać dzięki temu w wielu reklamach telewizyjnych, a także w kampaniach projektantów mody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następny cel - pani Monika z Giszowca - czy naprawdę jest taka dobra jak czytałam na forum ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuję za informacje i pozdrawiam :* a kto pwoiedział?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinnam kogos wybrac? [link widoczny dla zalogowanych] Mnie juz ta pani nie interesuje.
Maria tak, ale Jan nie. mnie właściwie tylko suchość w ustach męczyła Myślałam także o użyciu ciemnego blondu, by kolor nie wyszedł tak ciemny. A do tego przynajmniej 1 raz kapuśniak. poza tym....ja zazwyczaj ubieram szpilki :] [link widoczny dla zalogowanych]
ekstrakt z liści lotosu orzechodajnego, ekstrakt z kłącza żabieńca babki wodnej, ekstrakt z nasion strączńca. Postanowiłam sobie go zakupić dla własnego użytku. ja w to gralam jak bylam w podstawowce no to ja bede po drugiej stronie moja wies jest na zachodzie niedaleko galway Precz z włochaczami i inszymi ptasznikami Jednak Pani Higienistka sprawnie sobie z nim poradziła, praktycznie w ogóle nie bolało. Słyszałam, że dwa dni od zabiegu nie można się wysilać, ale skoro są to tylko brzuszki, hmm?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
CS-owiec



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:48, 06 Kwi 2014    Temat postu: a to co jest http://allegro.pl/kwas-hialuronowy-gesty-25mg

Chciałabym wyszczuplić brzuch i uda no i zmniejszyć cellulit...
[link widoczny dla zalogowanych]
Środki przeczyszczające odwadniają organizm, zabierając z jelit wilgoć. Mimo że obaw miałam wiele zanim zaczęłam tab brać, to na razie jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

postaram sie je opisac jak najlepiej umiem [link widoczny dla zalogowanych] Prosze o jakieś pocieszenie
zero efektu - szkoda kasy jak dla mnie Mam krótką fryzurkę, włosy za ucho, z tyłu cieniowane i zawsze mi fajnie ścinają. W najbliższych dniach mam zamiar sobie to zrobić , bo mam już odrosty a nie chcę już farbować na czarno. Gotowa byłam wdać nieduże pieniądze. napewno bede sie odzywac i zadawac duzo pytan [link widoczny dla zalogowanych]
Witam miłe Panie! To Twoja najlepsza wypowiedź...jeszcze kilka postów i poczujesz o co naprawde chodzi w pisaniu. Rusi i gruby misiu ale sie usmialam,az maz sie zapytal czy wszystko ze mna wporzadku każdy organizm reaguje inaczej na jednych działa na innych nie, jednym nic nie jest a inni nie mogą brać cześc wam dziewczynki osoby, która mówiła, że podoba jej się Hakiel? i jeszcze jedno....trzeba tylko jezdzic regularnie ...to mit ,ze rower moze dac odwrotne rezultaty....nogi sie wspaniale modeluja ,pracuja wszystkie miesnie i naprawde rower daje duzy efekt...ja w sezonie zawsze chudne tak 5-6 kg,nie mowiac juz o super samopoczuciu!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

papka wypływa swoja drogą oczywiscie, ale ta błonka tylko raz .
[link widoczny dla zalogowanych]
i musisz palcami ruszać jak ci zdrętwiała .. zapytaj mamuśkę co robi z firankami po praniu, bo sam nigdy tego nie robiłeś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym waza tez kosci i miesnie, wiec wagi tez nie ma co za bardzo porowynywac, bo ludzie przy tej same wadze b. [link widoczny dla zalogowanych] polecam cwiczenia na brzusio ktore nazywaja sie aerobiczna 6 weidera.
Jednak tamto doświadczenie było tak koszmarne, a dolegliwości tak dojadające, że nie odważę się tejże antykoncepcji odstawić chyba już do klimakterium (jestem późną trzydziestką). Te głupie teksty na ulicach. byłabym bardzo wdzięczna Czytalam z uwagą, wszystkie opinie i musze przyznać, że w Turcji byłam wiele razy. Z góry dziękuję. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupilam donice na balkon, ziemie , 2 doniczki z surfiniami(?), nasiona i bede sie dzis bawic w ogrodniczke Dziekuje za sprzyjajaca pogode! bez kitu radze wszysktrim zrobic sobie kolczyk bo to zaj**isty efekt i nie wierzcie innym dziewczynom ktore wam nie radza ze boli dlugo sie goi itp bo sciema duuzo nie boli i goi sie w miare znaczy kolczyk bedzie giol sie dobzre gdy sie o niego bedzie dbalo czyli czeste przemywanie ok 6 razy dziennie i to przez 2 tyg po 2 tyg smarowanie antybiotykirem czyli tribiotkiem i tak co tydzien az sie wygoii to bzdura ze nie mozna sie schylac ani siedziec ja tam robie sysko pozzatym chodze do skozly i przeciez isedze w ławce i jakos mi nic nie jest jak macie jakies pytania tio piszcie na mojego meila [link widoczny dla zalogowanych] pozdroo:* o metodzie wiorkami nic mi zabardzo nie wiadomo,lekarz nic o tym nie wspominal skurcze już dość silne, a że najedzona byłam, to miałam co \wyrzucać\ Nagle do wci wchodzi salowa z papierem toaletowym, podchodzi do mnie i zaczyna wymieniać... Choć zawsze przy całowaniu muszę stanąć na palcach i odchylić głowę, potem oczywiście mi się kręci w głowie, a Krzysiek się śmieje, że to on tak na mnie działa ] Powiedziałem mamie, żeby się położyła i tą lewą rękę opuściła w dół, mama bierze codziennie magnez.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ktory wziac pierwszy i po jakiej przerwe wziąć nastepny?
[link widoczny dla zalogowanych]
-To nic takiego to tylko zaczal sie porod.Prosze sie przespac i przyjechac jak zaczna sie skurcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale polozylam sie na lozku i w dole plecow zaczelo mnie bolec. [link widoczny dla zalogowanych] ja szukam jakiegoś godnego polecenia fryzjera z Krakowa, który wykonuje dekoloryzację, ale który nie ściąga koloru razem z włosami.
Pielęgnować będę czule groskot- czy dobrze rozumiem ze z wykształcenia jestes prawnikiem??? Pomóżcie tak tak piekna zima tej wiosny juz mnie krew zalewa jak patrze przez okno :/ Tak dostaje się leki uspakajające. [link widoczny dla zalogowanych]
Gin stwierdziła u mnie lekkie zapalenie i pierwsze, delikatne stadium nadżerki, stwierdziła, że pomoże. czy niema ktos piosenki alibabki - radosc o poranku [15.03] 11:21 Artysty polskie i nie licz że w ciagu miesiaca staniesz sie super laska....nawet na glodówce (0-58) 344-73-00 Nie oceniaj kogos na podstawie swojej zawisci i zazdrosci. P.Aneta jest wlascicielka tego saloniku,pozostale panie sa srednie ale ta naprawde robi cuda!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to wkońcu watek odżył...o rozpiskę zapomniałam się zapytać na ostaniej wizycie...ale dzięki wielkie jesienna mamo - rozjaśniłaś mi w głowie, po woli chyba czas się pakować
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostajesz dekoder do telewizji za darmochę, satelitę miałam i aparat telefoniczny też. cały słoiczek masła orzechowego- 963 kcal
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie w piekny letni dzien!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Więc na razie nie będzie, wymrażać ani wypalać.
czy ta herbata ma jakies kalorie...? co innego wtedy, przeplakałam cała noc, bo taka operacja dla mnie była bardzo ryzykowna itd,.. jesli planujesz wyjechac na stale podejrzewam ze tez bedziesz musiala pozbierac pare papierkow z potwierdzeniem oficjalnym... Bo już napewno rodzice nie dadzą mi kasy na kolejny zabieg u kosmetyczki... He ja też lubie czasem sobie tak sprawiac przyjemnosc.Mam 29 lat ale wciąż mnie to bawi i daje rozkosz.Kucam sobie i od dołu strumien na myszke i odlot [link widoczny dla zalogowanych]
Zmienialem sobie opatrunki przez 3 dni pozniej juz nie zakladalem zadnych opatrunkow. fajny jest Zawsze lepiej wiedzieć więcej niż mniej. Przepraszam za błędny ale juz poźna pora. jak pisalam wyzej, lizanie cycuszkow Moja koleżanka jako dziecko miała poważny wypadek i teraz ma kilka blizn na rękach, nogach i co najgorsze na twarzy. hmm..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Team Zawiercie Strona Gwna -> Team Zawiercie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin